Pages

Sunday, October 26, 2008

TErima KaSih

26 Oktober 2008 genap umurku 21 tahun..
terima kasih kepada sahabat-sahabat sume yg wish kat aku dan doakn aku..
dan xlupa jgak kpd sahabat-sahabat yg beli kek kat ak td..terharu beb..
maafkan aku jika selama ini aku macam mengabaikan kalian..
sungguh aku tidak mempunyai niat semacam itu..
tp kekangan masa dan kelemahan diri ini menyebabkan aku mengabaikan kalian..
maaf skali lg..

selamat hari tua..

dan hari ini menyebabkan aku terfikir yg aku dah semakin tua..
sperti msg bestday yg aku dapat..."alang dah tua da.."
mgkn msg itu sbg gurauan tp memg betul kenyataan itu..ak semakin tua..
dan kematian semakin menghampiriku..
kematian yg aku sering lupakan..

5 comments:

HAMBA ALLAH said...

WAHAI SEMUA PEJUANG YANG DISAYANGI, KIRANYA EXAM INI MEDAN BERJUANGMU, MAKA BERTARUNGLAH SEDAYA UPAYAMU KERANA ALLAH.BEBERAPA PURNAMA BERLALU,KAU TELAH DPERTURUNKAN SEGALA ILMU DARI MAHAGURUMU, MAKA MANFAATKANLAH IA SEMAMPU AKALMU UNTUK MEMARTABATKAN KEDUDUKAN UMMAH.BUKAN SEMATA-MATA UNTUK KEPUASAN DIRI. TUHANMU TIADA AKAN MENILAI NATIJAHNYA TETAPI YANG DINILAI IALAH KESUNGGUHANMU.BERJUANGLAH WAHAI PEJUANG DENGAN KALIMAH TUHANMU DENGAN ILMU YANG TELAH DIPINJAMKAN SEMENTARA KEPADAMU. YANG SELEBIHNYA, KAU SANDARKAN SAJA PADA KETENTUANNYA

Sengal Ubi said...

salam.

kami ingat tarikh lahir kau. cuma kau yang jarang ingat tarikh lahir kami. tapi apalah ada pada usia kalau iman dan taqwa tak setinggi mana.

selamat hari lahir jimmy. moga Allah murahkan rezeki kau, dunia dan akhirta. InsyaAllah...

law said...

hahah..bru nk teringt kwn..sdgkn rmai kwn2 yg sentiasa ingtkn ko..
so nt jgn lupe birthdy ak plk..k?

m Hazmi said...

xnk aku ingt bestday ko law
nt byk kek ko mkn.
ak suh diet xnk..haha

LYNDA said...

tak penah luper birthday dier..26-26..tp ada kekangan dat made me lambat wish..sowi..da tuer da kite..haha