Pages

Sunday, October 9, 2011

Antara SOLUSI dan Gen-Q





Segala puji bagi Allah kerana masih memberikan kita keizinan lagi untuk menikmati nikmat-nikmatNya. Syukur kerana pagi tadi bila kita membuka mata kita masih dapat melihat cahaya dunia ini dan isinya, bukannya kegelapan kubur dan isinya.

Jika ditanya kenapa kita masih hidup lagi di dunia ini sedangkan banyaknya dosa yang kita lakukan? Jawapannya hanya satu, iaitu Allah memberikan kita peluang untuk kita bertaubat. Membeikan kita peluang untuk kita bersiap unutk kembali kepadaNya dalam keadaan sebaik-baik kepulangan.

Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mempromote 2 buah buku yang bagi saya banyak input dan ilmu yang kita boleh ambil darinya. Iaitu majalah Solusi dan GenQ.

Solusi saya rasa ramai dah sedia maklum ia mengandungi input-input yang up-to-date dengan isu semasa yang berlaku di negara kita. Tambahan kolumnis-kolumnis dalam buku ini terdiri daripada tokoh-tokoh yang pakar dan ahli dalam bidang masing-masing.

GenQ pula satu majalah yang baru dan buat ketika ini diterbitkan isu yang ke 3. Walaupun ianya masih baru, kandungan dan material di dalamnya juga berkiualiti. Sesuai untuk menggalakkan anak-anak atau adik-adik yang berada di sekolah menengah untuk membaca. Ini kerana bahan bacaannya tidak terlampau panjang dan menggunakan bahasa yang mudah difahami.

Sahabat boleh mendapatkan buku-buku ni di pasaran atau boleh juga membeli melalui online di laman saya ini. Kalau di Kota Bharu boleh dapatkan secara direct melalui saya.Bergantung kepada stock.

http://www.stormreaders.net/bukuku

0 comments: